Robbert van der Veer wordt per 1 augustus 2026 ad interim directeur van de locatie Stadion van Het Hooghuis. Hij vervult deze functie naast zijn huidige werkzaamheden als directeur van Mondriaan College. De Centrale Medezeggenschapsraad heeft ingestemd met zijn benoeming.
Van der Veer is al bijna 25 jaar werkzaam binnen Het Hooghuis. In die periode was hij onder meer actief als docent, teamleider en directeur op verschillende locaties van de onderwijsorganisatie. Ook op Het Hooghuis Stadion werkte hij eerder als docent en teamleider.
Met zijn benoeming keert Van der Veer terug naar een voor hem bekende locatie. Volgens Het Hooghuis zal hij voortbouwen op de ontwikkelingen die de afgelopen jaren binnen de school zijn ingezet. Daarbij blijven talentontwikkeling, persoonlijke aandacht en begeleiding van leerlingen belangrijke uitgangspunten.









