Dag van de Techniek in Oss geannuleerd vanwege extreme hitte

wo 24 jun, 15:37 Algemeen
Foto: Dag van de Techniek Oss
Afbeelding

De organisatie van de Dag van de Techniek heeft besloten het evenement van zaterdag 27 juni bij Dome-X in Oss te annuleren vanwege de verwachte extreme hitte. 

De veiligheid, gezondheid en het welzijn van bezoekers, medewerkers van de deelnemende partijen en vrijwilligers staan voorop. Gezien de weersverwachtingen acht de organisatie het niet verantwoord om het evenement door te laten gaan.

De Dag van de Techniek maakt onderdeel uit van de Week van de Techniek en zou tientallen bedrijven en organisaties samenbrengen om kinderen en jongeren kennis te laten maken met techniek en technologie.